Sponsoreret bomuldsgarn fra Hobbii

Dette indlæg er sponsoreret af hobbii 

Jubii - for hobbii - som har været så søde at sponsorere noget garn til mig og mine mange projekter. Jeg er ovenud lykkelig over at jeg har fundet min passion til garn. Jeg syntes jeg hele tiden lærer noget nyt, selvom jeg roligt kan sige at jeg har et par års erfaring. Først var det bare at forstå hvad en maske egentlig er, med det udviklede sig til så at lærer at følge en opskrift, så at følge en engelsk opskrift, lære at læse diagrammer og så til nu, hvor jeg selv laver opskrifter og er sikker på at freestyle uden opskrift, men bare stole på sine evner.
Jeg har lavet mange tæpper, bamser og klude og finder hele tiden ny inspiration (også fra gamle opskrifter - altså 40-50 år gamle opskrifter)

Der går sjældent en dag uden jeg har garn i hånden. Det er med mig over det hele. For hvorfor bare lytte og lære, når man også kan fremstille noget imens? Mange forelæsninger er blevet "reddet" af garn, i stedet for at overgive sig til de sociale medier, hvor man så glemmer at høre efter. Mine hænder er ofte raskløse

Hobbii har nu søget for at mine hænder er optaget til de næste mange forlæsninger. De har sponsoreret bomuldsgarn i nogle herlige farver! Garnet hedder Rainbow Cotton 8/4 og kan lige nu fås i 86 forskellige farrver. Garnet kan du finde her!

Jeg glæder mig til at komme i hvertfald med at komme igang med nogle projekter med dette flotte garn.

Tak hobbii!

Kommentarer

Populært